Er zijn 3 manieren om producten te zoeken op onze webshop.

  • Zoekveld

    Bovenaan vindt u ons zoekveld terug:

    Hier kunt u alle zoektermen invullen, een (deel van een) artikelnummer, een (deel van een) omschrijving, leverancierscodes…
    Indien u ingelogd bent, kunt u hier ook een ordernummer ingeven, om zo snel uw order terug te vinden. Alsook een (deel van) klantreferentie van een order.

  • Geavanceerd zoeken

    Bij ‘Geavanceerd zoeken’ kunt u gerichter zoeken, om zo sneller tot bij uw resultaat te komen. Hier moeten exacte zoektermen ingegeven worden (geen deel van bv code).

  • Navigeren door Producten

    Via Producten kunt u telkens via de indeling, titels aanklikken om tot de juiste subgroep/product te komen.

Contacteer hiervoor onze Customer Care Service, zij zullen u helpen met al uw vragen.
Indien u dat wenst, dan plannen we ook een bezoek in met een vertegenwoordiger.
U kunt ons telefonisch contacteren op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email info@mls.be of vul ons contactformulier in.

Onze Customer Care Service registreert u in ons systeem.
U kunt een aanvraag indienen via onze website, u klikt op de knop bovenaan rechts:
Daarna komt u terecht op het inlog-scherm en daar kiest u voor “Registreren?”.

U komt terecht op ons contactformulier en daar vult u al uw gegevens in. Onderaan vinkt u “Aanvraag logingegevens webshop” aan.
Onze Customer Care Service ontvangt uw aanvraag en zal u de logingegevens bezorgen.

Via ‘Snel bestellen’ voegt u producten toe aan uw winkelkarretje a.d.h.v. hun artikelcode (exacte MLS-code, leverancierscode of (indien ingelogd) klantcode).

Standaard staan hier 3 bestellijnen, maar u kunt er extra toevoegen met de knop “+ extra bestellijn”.

Zonder account kunt u niet bestellen op onze webshop, u mag uw order wel doorsturen via email naar order@mls.be

Wenst u graag inloggegevens, contacteer dan onze Customer Care Service.
Dit kan telefonisch op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email naar info@mls.be of vul ons contactformulier in.

Bestellen start altijd met producten toevoegen aan uw winkelkarretje, er zijn 3 manieren om dit te doen:

  • Via ‘Producten’ navigeert u naar het gekozen product, vult u de hoeveelheid in en klikt u op de knop “In winkelkarretje”.

    Als u in het veld Hoeveelheid klikt, krijgt u onmiddellijk een melding dat de hoeveelheid een veelvoud moet zijn van een van de verpakkingen.

    Enkel indien die voorwaarde voldaan wordt, krijgt u de knop “In winkelkarretje”.

    Als u het product (of meerdere producten van diezelfde tabel) toegevoegd hebt, krijgt u hiervan een bevestiging:

    En kunt u het product ook effectief terugvinden in uw winkelkarretje (knop bovenaan rechts):

  • Via ‘Snel bestellen’ voegt u producten toe aan uw winkelkarretje a.d.h.v. hun artikelcode (exacte MLS-code, leverancierscode of (indien ingelogd) klantcode).

    Ook hier krijgt u de melding dat de hoeveelheid een veelvoud moet zijn van een van de verpakkingen.

    Standaard staan hier 3 bestellijnen, maar u kunt er extra toevoegen met de knop “+ extra bestellijn”.

    Ook hier krijgt u een bevestiging dat de producten succesvol werden toegevoegd aan uw winkelkarretje.

    In het winkelkarretje ziet u na de MLS-code tussen haakjes de eventuele klantcode vermeld (als u ingelogd bent).

  • Ingelogd: via ‘Dashboard’ kunt u producten toevoegen aan het winkelkarretje via ‘Ordergeschiedenis’, ‘Favorieten’ of ‘Mijn abonnementen’.
    • Bij ‘Ordergeschiedenis’ of ‘Favorieten’ klikt u op het icoon van het winkelkarretje, dan krijgt u een overflow venster en daar kunt u de gewenste hoeveelheid ingeven.

    • Bij ‘Mijn abonnementen’ selecteert u een abonnement en klikt u op de knop Bestellen, ook hier krijgt u een overflow venster. Hier worden alle producten van het abonnement weergeven. Hetzelfde systeem zoals bij Producten past u hier toe, u geeft een hoeveelheid in bij de gewenste producten en voegt toe aan het winkelkarretje.

Opmerking: enkel indien u ingelogd bent, krijgt u automatisch uw persoonlijke prijzen te zien!

U kunt inloggen met uw emailadres, het klantnummer vindt u terug bij “Mijn Account” als u ingelogd bent.

Onderaan in de footer, maar ook in het inlogscherm vindt u “Wachtwoord vergeten?” terug.

Als u hierop klikt, kunt u uw e-mailadres ingeven. U krijgt een bevestiging dat een e-mail verstuurd werd naar het opgegeven e-mailadres.
In deze e-mail vindt u een link terug om uw wachtwoord te wijzigen.

Bij het plaatsen van de bestelling dient u een leveradres te selecteren. Indien u uw leveradres niet terugvindt in de lijst, dan kunt u deze manueel toevoegen via ‘Andere’.
Hierin kunt u zelf de nodige gegevens invullen.
MLS maakt het nieuwe adres aan in het systeem en zo zult u in de toekomst uw leveradres wel terugvinden.

Contacteer hiervoor de Customer Care Service. Zij zullen (indien mogelijk) de wijzigingen uitvoeren in ons systeem.
Contact kan telefonisch op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email naar order@mls.be of vul ons contactformulier in.

Alle courante disposable laboproducten zijn bij MLS op voorraad. Vandaar dat wij u deze artikels ook binnen de 24 uur leveren. Voor alle andere producten doen wij er alles aan om de levertermijnen zo kort mogelijk te houden.

WIE VOORWAARDE LEVERING IN TRANSPORTKOST KLEINE ORDERTOESLAG
KLANTEN BESTELLINGEN < 300 € (excl BTW) BELGIË 35 € Bestellingen < 150 € (excl BTW) => + 19 €
NEDERLAND 39 €
LUXEMBURG 35 €
BESTELLINGEN ≥ 300 € (excl BTW) BELGIË FRANCO
NEDERLAND FRANCO
LUXEMBURG FRANCO
VOORTVERKOOP bestellingen < 750 € (excl BTW) BELGIË / NEDERLAND / LUXEMBURG 45 €
bestellingen ≥ 750 € (excl BTW) BELGIË / NEDERLAND / LUXEMBURG FRANCO
EXPORT ALTIJD TRANSPORT BUITENLAND Transport wordt uitgerekend per zending
(volgens gewicht, aantal colli’s, afstand, …)

Nee, niet het volledige assortiment is vermeld op de website.
Enkel:

  • frequent verkochte producten
  • producten die standaard opgenomen worden in ons gamma

Andere producten zijn verkrijgbaar op aanvraag. Informatie hierover is te verkrijgen bij onze Customer Care Service.
Producten die niet vermeld worden op de website kan u toch bestellen! (via ‘snel bestellen’ aan de hand van de productcode)
We helpen u graag bij uw zoektocht naar een specifiek product – contacteer onze Customer Care Service hiervoor.

De prijs van onze producten is vaak heel laag, vooral als je die zou omrekenen naar 1 eenheid.

Denk maar aan de prijs van pipettips bijvoorbeeld. Hier gaat het soms maar om 0,004 €/stuk. Als we dergelijke prijzen telefonisch moeten doorgeven, wordt het vaak onduidelijk. Vandaar onze keuze om voor de meeste van onze producten een prijs per 1000 stuks te noteren.
De prijs van pipettips wordt dan 4 €/1000 stuks.

Terechte volgende vraag natuurlijk, wat is de prijs voor een verpakking van bvb. 250 stuks?

  • Prijs/1000 st             = 4 €
  • => Prijs/stuk             = 0,004 €   (4 € / 1000)
  • => Prijs/verpakking =  1 €          (250 x 0,004 €)

Indien u ingelogd bent, kunt u technische fiches, MSDS-fiches of certificaten downloaden.
De documenten zijn terug te vinden bij het product, indien er een document beschikbaar is, dan ziet u naast het product het icoon van de paperclip: .
Als u hierop klikt, dan krijgt u een overzicht met de beschikbare documenten.

Aan de hand van uw eigen account:

  • krijgt u een zicht op uw persoonlijke prijzen;
  • ziet u de historiek van uw geplaatste bestellingen, met een detailoverzicht van de producten;
  • kunt u uw favoriete artikels toevoegen;
  • krijgt u een overzicht van de laatst gekochte producten;
  • kunt u informatie over uw abonnementen bekijken en bestellen;
  • vindt u de contactgegevens van uw persoonlijke MLS-contactpersonen terug;
  • zelf technische fiches, MSDS-fiches of certificaten downloaden;

U kunt ons telefonisch contacteren op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email info@mls.be of vul ons contactformulier in.

U vindt het ISO-certificaat terug in de Mediatheek.

Contacteer hiervoor de Customer Care Service.
Dit kan telefonisch op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email naar info@mls.be of vul ons contactformulier in.

Contacteer hiervoor de Customer Care Service.
Dit kan telefonisch op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email naar info@mls.be of vul ons contactformulier in.

Klik op ‘Service’ in de navigatiebalk voor meer uitleg over onze technische dienst.

Contacteer hiervoor de Customer Care Service.
Dit kan telefonisch op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email naar info@mls.be of vul ons contactformulier in.