Deskundige service en ondersteuning voor uw apparatuur

Service

Onze serviceafdeling biedt professionele ondersteuning voor een breed scala aan apparaten, zodat uw apparatuur optimaal presteert.
Dit is wat we bieden:
01

Uitgebreide ondersteuning

We ondersteunen niet alleen Copan-apparatuur, maar ook apparatuur van andere leveranciers die samenwerken met MLS, in de Benelux.

02

Flexibele servicecontracten

Kies uit verschillende serviceovereenkomsten op maat van uw behoeften, inclusief opties met ondersteuning buiten de kantooruren.

03

Uitgebreide expertise in apparatuur

Meer dan 90 geïnstalleerde WASP entautomaten | 13 WASPLab installaties inclusief Radian, Colibri, Collaborative Station | Een uitgebreid gamma toestellen van Hettich, Memmert, Gram, Gordiamkey, CellPath en CellaVision

04

Preventief en correctief onderhoud

Ons team van vakkundige servicemonteurs, allen gevestigd verspreid over de Benelux, is uitgebreid getraind om zowel preventief als correctief onderhoud aan te bieden om uw apparaten in topvorm te houden.

05

Beschikbaarheid reserveonderdelen

Snel toegankelijk vanuit ons magazijn in Menen of indien nodig rechtstreeks besteld bij de fabrikant.

06

Gecertificeerde kwaliteit

Alle gebruikte meetapparatuur is ISO-17025 gecertificeerd, wat een nauwkeurige en betrouwbare service garandeert.

Neem voor deskundige ondersteuning contact met ons op via MLS-Service@mls.be of per telefoon op +32 56 23 28 23+31 88 565 31 00.
Via uw dashboard kunt u ook online een service aanvraag indienen