
4 redenen waarom de samenwerking met Greiner Bio-One (GBO) eentje is waarmee we geschiedenis schrijven
1) Leren van elkaar
2) Heldere Samenwerking
3) Gedeelde Normen en Waarden
- Innovatieve Partner: Van
plastieken bloedafnamebuizen tot veiligheidsbloednaalden, GBO loopt voorop in
innovatie.
- Focus op Ecologie: Gebruik van zonnepanelen en besparingen in verpakkingen waar mogelijk zijn slechts twee voorbeelden die aantonen hoeveel belang ze hechten aan ecologie.
- Korte Communicatielijnen: Naast de
aankoopdienst ondervindt Jessy Leroy van Customer Service wekelijks de
voordelen hiervan. ‘De korte communicatielijnen met GBO zijn echt cruciaal om
ons stockbeheer optimaal te organiseren.’
- Proactiviteit: Samen anticiperen op problemen voordat ze zich voordoen.
4) Unieke opstart van samenwerken
De sleutel tot ons gedeeld succes?
Ontdek onze laatste nieuwsberichten

Hoe samenwerking tussen Customer Care en Sales zorgt voor topservice bij MLS

Overname van Yvsolab

Een Kijkje Achter de Schermen bij MLS: de techniekers
Het serviceteam van MLS vormt al een-14-tal jaar een essentiële schakel in het leveren van hoogwaardige service aan de klanten. Met een team van zes ervaren mannen: Hugo, Diede, René, Joshua, Rachid en Michel, en dit onder leiding van Ives, staan de techniekers van MLS steeds garant voor snelle en innovatieve oplossingen met duidelijke communicatie.

38 jaar samenwerken: Dat kan tellen…
De samenwerking met Socorex is er eentje vanaf het eerste uur. Met een bijna even lange geschiedenis als MLS zelf – 38 jaar – verdient deze samenwerking het om eens in de kijker gezet te worden. Wil je Socorex leren kennen? Lees dan zeker verder.