Hoe kan ik een product zoeken?
Er zijn 3 manieren om producten te zoeken op onze webshop. Zoekveld Bovenaan vindt u ons zoekveld terug: Hier kunt u alle zoektermen invullen, een (deel van een) artikelnummer, een (deel van een) omschrijving, leverancierscodes… Indien u ingelogd bent, kunt u hier ook een ordernummer ingeven, om zo snel uw order terug te vinden. Alsook […]
Hoe kan ik klant worden bij MLS?
Contacteer hiervoor onze Customer Care Service, zij zullen u helpen met al uw vragen. Indien u dat wenst, dan plannen we ook een bezoek in met een vertegenwoordiger. U kunt ons telefonisch contacteren op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email info@mls.be of vul ons contactformulier in.
Hoe kan ik me registreren op de webshop? / Hoe kan ik een webaccount creëren?
Onze Customer Care Service registreert u in ons systeem. U kunt een aanvraag indienen via onze website, u klikt op de knop bovenaan rechts: Daarna komt u terecht op het inlog-scherm en daar kiest u voor “Registreren?”. U komt terecht op ons contactformulier en daar vult u al uw gegevens in. Onderaan vinkt u “Aanvraag […]
Hoe werkt het snel bestellen?
Via ‘Snel bestellen’ voegt u producten toe aan uw winkelkarretje a.d.h.v. hun artikelcode (exacte MLS-code, leverancierscode of (indien ingelogd) klantcode). Standaard staan hier 3 bestellijnen, maar u kunt er extra toevoegen met de knop “+ extra bestellijn”.
Hoe bestellen zonder webaccount?
Zonder account kunt u niet bestellen op onze webshop, u mag uw order wel doorsturen via email naar order@mls.be Wenst u graag inloggegevens, contacteer dan onze Customer Care Service. Dit kan telefonisch op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email naar info@mls.be of vul ons contactformulier in.
Hoe kan ik producten toevoegen aan mijn winkelkarretje?
Bestellen start altijd met producten toevoegen aan uw winkelkarretje, er zijn 3 manieren om dit te doen: Via ‘Producten’ navigeert u naar het gekozen product, vult u de hoeveelheid in en klikt u op de knop “In winkelkarretje”. Als u in het veld Hoeveelheid klikt, krijgt u onmiddellijk een melding dat de hoeveelheid een veelvoud […]
Heb ik een klantnummer nodig om in te loggen?
U kunt inloggen met uw emailadres, het klantnummer vindt u terug bij “Mijn Account” als u ingelogd bent.
Wat indien ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Onderaan in de footer, maar ook in het inlogscherm vindt u “Wachtwoord vergeten?” terug. Als u hierop klikt, kunt u uw e-mailadres ingeven. U krijgt een bevestiging dat een e-mail verstuurd werd naar het opgegeven e-mailadres. In deze e-mail vindt u een link terug om uw wachtwoord te wijzigen.
Mijn leveradres vind ik niet terug tussen de lijst van leveradressen?
Bij het plaatsen van de bestelling dient u een leveradres te selecteren. Indien u uw leveradres niet terugvindt in de lijst, dan kunt u deze manueel toevoegen via ‘Andere’. Hierin kunt u zelf de nodige gegevens invullen. MLS maakt het nieuwe adres aan in het systeem en zo zult u in de toekomst uw leveradres […]
Hoe kan ik een order wijzigen of annuleren?
Contacteer hiervoor de Customer Care Service. Zij zullen (indien mogelijk) de wijzigingen uitvoeren in ons systeem. Contact kan telefonisch op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email naar order@mls.be of vul ons contactformulier in.
Wat zijn de levertermijnen?
Alle courante disposable laboproducten zijn bij MLS op voorraad. Vandaar dat wij u deze artikels ook binnen de 24 uur leveren. Voor alle andere producten doen wij er alles aan om de levertermijnen zo kort mogelijk te houden.
Wat zijn de transport- of andere kosten?
WIE VOORWAARDE LEVERING IN TRANSPORTKOST KLEINE ORDERTOESLAG KLANTEN BESTELLINGEN < 300 € (excl BTW) BELGIË 35 € Bestellingen < 150 € (excl BTW) => + 19 € NEDERLAND 39 € LUXEMBURG 35 € BESTELLINGEN ≥ 300 € (excl BTW) BELGIË FRANCO NEDERLAND FRANCO LUXEMBURG FRANCO VOORTVERKOOP bestellingen < 750 € (excl BTW) BELGIË / NEDERLAND […]
Staat jullie volledige assortiment vermeld op de website?
Nee, niet het volledige assortiment is vermeld op de website. Enkel: frequent verkochte producten producten die standaard opgenomen worden in ons gamma Andere producten zijn verkrijgbaar op aanvraag. Informatie hierover is te verkrijgen bij onze Customer Care Service. Producten die niet vermeld worden op de website kan u toch bestellen! (via ‘snel bestellen’ aan de […]
Waarom staan de prijzen soms per 1000 vermeld?
De prijs van onze producten is vaak heel laag, vooral als je die zou omrekenen naar 1 eenheid. Denk maar aan de prijs van pipettips bijvoorbeeld. Hier gaat het soms maar om 0,004 €/stuk. Als we dergelijke prijzen telefonisch moeten doorgeven, wordt het vaak onduidelijk. Vandaar onze keuze om voor de meeste van onze producten […]
Kan ik technische fiches, MSDS-fiches of certificaten downloaden op de webshop?
Indien u ingelogd bent, kunt u technische fiches, MSDS-fiches of certificaten downloaden. De documenten zijn terug te vinden bij het product, indien er een document beschikbaar is, dan ziet u naast het product het icoon van de paperclip: . Als u hierop klikt, dan krijgt u een overzicht met de beschikbare documenten.
Waarom online bestellen? Wat zijn de voordelen?
Aan de hand van uw eigen account: krijgt u een zicht op uw persoonlijke prijzen; ziet u de historiek van uw geplaatste bestellingen, met een detailoverzicht van de producten; kunt u uw favoriete artikels toevoegen; krijgt u een overzicht van de laatst gekochte producten; kunt u informatie over uw abonnementen bekijken en bestellen; vindt u […]
Hoe kan ik MLS contacteren?
U kunt ons telefonisch contacteren op het nummer +32 (0)56 53 11 33, via email info@mls.be of vul ons contactformulier in.
Waar kan ik het ISO-certificaat van MLS downloaden?
U vindt het ISO-certificaat terug in de Mediatheek.