Een Kijkje Achter de Schermen bij MLS: de techniekers

Het serviceteam van MLS vormt al een-14-tal jaar een essentiële schakel in het leveren van hoogwaardige service aan de klanten. Met een team van zes ervaren mannen: Hugo, Diede, René, Joshua, Rachid en Michel, en dit onder leiding van Ives, staan de techniekers van MLS steeds garant voor snelle en innovatieve oplossingen met duidelijke communicatie.

Een Geschiedenis van Groei

Al meer dan een decennium lang staat het team paraat voor alle klanten van MLS. Het team is organisch gegroeid, parallel aan de groei van het bedrijf zelf.

Een van de redenen achter het succes van het team is het feit dat ze graag en goed samenwerken. Voor dit team is het vanzelfsprekend om voor elkaar klaar te staan! Bij interventies wordt er rekening gehouden met de nabijheid van de woonplaats van teamleden en bovendien communiceren ze vlot met elkaar op dagdagelijkse basis…

Toegewijd aan Leren en Ontwikkelen

Het team bij MLS blijft voortdurend leren en verbeteren. Zo doorlopen ze een vast opleidingstraject bij de start, waarbij technici die al even in dienst zijn en al wat ervaring opbouwden, nieuwe collega’s begeleiden. Naast de geavanceerde COPAN-apparatuur, volgen ze ook andere apparaat-specifieke trainingen, zodat ze alle nodige technische kennis hebben om overal optimaal in te springen. Zo blijft het hele team op de hoogte van de laatste innovaties en kan iedereen de klant de gewenste service leveren waar MLS voor wil staan.

Naast de uitgebreide technische kennis kunnen wij het team omschrijven als zelfstandig, enorm oplossingsgericht en duidelijk in hun communicatie. De timing van de interventie wordt uiterst snel meegedeeld aan de klant.

Verantwoordelijkheden en Dagelijkse Routine

Een typische dag voor een technieker bij MLS bestaat niet, omdat elke dag anders kan zijn. Van gepland onderhoud en installaties tot onverwachte herstelwerkzaamheden en wachtdiensten. Flexibiliteit is hier essentieel. Bovendien kunnen ze zich elke dag op een andere plek bevinden. De technici zijn niet alleen experts in het onderhouden en herstellen van complexe apparatuur zoals de WASP. Ook hebben ze heel veel expertise van centrifuges en incubatoren of verschillende kleinere toestellen die zich in het gamma van MLS bevinden.

Kenmerkend voor het Team

In drie woorden kan het team van technici bij MLS worden omschreven als collegiaal, stressbestendig en klantgericht. Hun hechte samenwerking en ervaring dragen bij aan het hoge niveau van klanttevredenheid die MLS kenmerkt. Jaarlijks nemen wij tevredenheidsenquêtes af bij onze klanten om onze service verder te verbeteren en te peilen waar wij hen nog beter kunnen bijstaan.

Onze klanten waarderen onze duidelijke communicatie en de uitgebreide wachtdienst. Dit zijn mooie complimenten en een erkenning voor het hele team…